Back Office Munkatárs - Részmunkaidős állás (napi 6 óra)
Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?
A Telér-Trade Kft.-nél családias környezetben, elhivatott munkatársakkal dolgozunk. Összeszokott csapatunkat új lendülettel szeretnénk megtölteni, ehhez keressük új munkatársunkat.
Mivel telnek majd a mindennapjaid?
- Számlák kezelése, kapcsolódó bizonylatok nyilvántartása
- Banki utalások, valamint házipénztár kezelése
- Pénzügyi mozgások ellenőrzése, egyeztetése partnereinkkel
- Szoros együttműködés a könyveléssel
- Egyéb napi adminisztratív és ügyintézői feladatok elvégzése (postázás, archiválás, adatszolgáltatás)
- A weboldal, webshop, social media felületek frissítése, termékleírások karbantartása, hírlevelek készítése,
- POS anyagok, termékismertetők, útmutatók fordítása, elkészítése
- Egyéb marketing tevékenységek (grafikai, nyomdai és hirdetéskezelői munkák koordinálása, marketing együttműködések és CSR megkeresések kezelése)
- Stabil munkáltatói hátteret, hosszú távú munkalehetőséget
- Versenyképes fizetést és egyéb juttatásokat
- Családias környezetben, nyugodt munkakörülményeket
- Felsőfokú gazdasági/kereskedelmi/marketinges végzettség vagy
- hasonló területen szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
- Aktív középfokú angol nyelvtudás (főképp írásban)
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Önálló, precíz munkavégzés
- Jó problémamegoldó-, és kommunikációs képesség
- Előny: grafikai szoftver kezelésében jártasság (pl: Canva)
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Gyár utca 2.
Részmunkaidős állás: Napi 6 óra (heti munkaórák száma 30)
Jelentkezési határidő: 2024.03.16.
Jelentkezés: hr@teler.hu